CZ EN

Creative Excellence Awards 2015

Creative Excellence Awards 2015

Byla jsem přizvaná k události Creative Excellence Awards 2015 v Londýně, kterou organizovala společnost Unilever. Oceňují se zde marketingové schopnosti a kreativita značek této společnosti. Událost byla tentokrát pojata jako květinový trh. Každá značka dostala přidělenou květinu, která ji určitým způsobem symbolizuje. Mým úkolem bylo namalovat k šesti značkám – Lux, Algida, Vim, Magnum, Eskinol a Dove – obrazy, které propojí květinu vybranou pro značku s oceněnou kampaní nebo logem a barvami značky.

Líbila se mi kampaň Dove Beautiful, která probíhala více způsoby na sociálních sítích i v terénu mezi lidmi. Jejím cílem bylo působit na povědomí žen o své kráse a těle, dnes tak negativně ovlivněné reklamou, televizí, billboardy. Na youtube se dá najít několik krátkých filmů z této kampaně. Před časem běžela na facebooku ta o umělci, který kreslil rychlé portréty žen, aniž by se na ně díval – jen na základě jejich výpovědí samy o sobě. K tomu potom nakreslil ještě druhý portrét na základě popisu jejich tváře jinými ženami, které se s nimi potkaly v budově, kde kresba probíhala. Dá se odhadnout, jak to dopadlo. Všechny ženy samy sebe popisovaly poměrně přísně, vyzdvihovaly své domnělé chyby, vycházející třeba z toho, že jim někdo něco takového řekl, například jejich matka. Kresba vytvořená na základě jejich popisu někým jiným byla mnohem krásnější (Skici skutečné krásy). Mně se líbila také Choose Beatiful. Ke kampani Dove vznikl tento obraz (akryl a pastel na plátně, 40 cm x 30 cm):

Dove oriznuta web

Magnum slavilo 25 let od svého založení a pro slavnostní večer mu byla přidělená zlatá růže. Pro Magnum jsem namalovala tento obraz (olej na plátně, 40 cm x 30 cm):

Magnum oriznuta web

About the Author

Leave a Reply

*

captcha *